Dobro jutro može da započne na mnogo različitih načina, a jedan od omiljenih je uz vrhunske i ukusne pogačice. Generacije u Nišu su odrastale uz čuvene Žitopekove pogačice, koje su danas još ukusnije, a sada dolaze i sa još značajnijom ulogom. Od svakog prodatog komada pet dinara ide u fond Lokalne fondacije Niš (LFN) namenski za rekonstrukciju i opremanje dva sportska igrališta u Nišu!

Omiljeno pecivo Nišlija sada još više prija!

Poznati tereni “Tutino” i “Kocka” dobiće svoj novi sjaj, zahvaljujući inicijativi Lokalne fondacije Niš, društveno odgovornom poslovanju Žitopeka i podršci kompanije Adver City.

Pogačice u ovoj kampanji nisu samo ukusan obrok, već i simbol nade i privrženosti lokalnoj zajednici. Kroz ovu akciju razmišljamo i brinemo o novim generacijama koje dolaze, o deci koja će na ovim igralištima kvalitetno provoditi slobodno vreme, igrati se, zdravo rasti i razvijati se.

Pogačicama gradimo terene i pomažemo mestu u kojem živimo!

Želimo da svi zajedno, korak po korak, ulepšavamo i uređujemo grad, da živimo u sredini koja će negovati pozitivne vrednosti i zdrave stilove života. Mnogi sportski tereni u Nišu imaju kultni status i svoje mesto u istoriji grada. Važni su ne samo kao mesto za sportska nadmetanja, već i kao centar okupljanja, druženja i uživanja pripadnika različitih generacija.

Zato je cilj da se kroz ovu kampanju obezbede sredstva za renoviranje “Kocke” na Bulevaru Nemanjića i “Tutinog” terena na Vizantijskom bulevaru.

Tokom tri meseca će po pet dinara od svake prodate pogačice u Žitopekovim maloprodajnim objektima ići Lokalnoj fondaciji Niš, koja i kroz ovu akciju nastavlja sa prikupljanjem sredstva za razvoj lokalne zajednice. U prethodne dve godine LFN je prikupila i lokalnoj zajednici već vratila 36.000 evra kroz podršku za čak 35 kreativnih ideja formalnih i neformalnih grupa Nišlija.

Svaka pogačica daje nadu, da skockamo Kocku i Tutino zajedno! Podržite inicijativu, uživajte u ukusnim pogačicama i pomozite svojoj lokalnoj zajednici!

Žitopek je nastao na temeljima starih niških pekara još 1947. godine i već više od 75 godina je sinomim za dobar hleb i pecivo, a sada prepoznaje i potrebu za društveno odgovornim poslovanjem.
Danas posluje sa 18 maloprodajnih objekata, priprema više od 15 hiljada tona pekarskih proizvoda godišnje. Od 2014. godine Žitopek je deo DON DON grupacije.